Óratípusok

bodyARTTM

Az elme és a test tökéletes összhangja, amely a keleti Jin – Jang filozófia, az erős és a gyenge oldal egyensúlyát célozza meg. Rohanó világunkban egyre nagyobb az igény a harmónia megteremtésére, amelynek egyik fontos pillére a testmozgás.

A bodyARTTM egy olyan komplex tréning, mely kiválóan alkalmas a test és lélek közötti összhang megteremtésére.

A jóga, a japán Do-In-ból vett elemek, a gyógytorna, a funkcionális tréning mozgásformáit ötvözve, a stabilitást, az egyensúlyt és az erőt hangsúlyozza.  Az ehhez csatlakozó relaxációs technikák, a légzés által irányított energiák, az energia mezők felszabadítása tökéletes összhangban van a mozgással.

A statikus és dinamikus erő, valamint nyújtógyakorlatok végrehajtása során megvalósul az edzés és relaxáció közötti összhang, fejlődik az erő, állóképesség, egyensúlyérzék, hajlékonyság és a koordináció.

A bodyARTTM így áll össze egy fantasztikus edzésmódszerré, amelyben örömüket lelik a dinamikus és nyugodtabb óratípusok kedvelői is.

Az órák időtartama: 50 perc

Nagylabdás Pilates

Napjainkban nagy teret hódít a Pilates technika, ami a fitness-wellness központok világában is sikeresen beilleszkedő medical - wellness vonalat képviseli.

A módszer közel 100 éves múltra tekint vissza és lényege a minőségi edzésmunka és csak azután a mennyiségi végrehajtás. A mozgás fejlesztése a gerinc stabilizálásán túl a gerinc menti mély izmok és a haránt hasizomizmok erősítését helyezi előtérbe első lépésben. Majd olyan erősítő, hajlékonyság és állóképesség fejlesztő gyakorlatokkal dolgozik második lépésben, ami a teljes testet arányosan fejleszti. A Nagylabdát régen használják a Pilatesben és így még hatékonyabbá teszik.

A labdán való egyensúlyozás a törzs elsődleges támaszának számító mélyen fekvő hasizmok, hátizmok és a medencefenék izmainak jelentőségét hangsúlyozza. Az izmok egészséges fejlesztéséhez szükséges nyújtógyakorlatok szintén hatékonyabban elsajátíthatók a labda által.

A módszer ajánlott bárkinek, aki egy hatékony, de mégis kíméletes módszerrel szeretné testét formába hozni vagy „helyrerakni” a gerincét, anélkül, hogy csontkovácsra lenne szüksége.

Az órák időtartama: 50 perc

Testébresztő

Az óratípus magába foglalja azokat az erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg.

Az óra 10-15 perces bemelegítéssel indul, amellyel előkészítjük az edzésre a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat. Ezt követi 35-40 percben az egész testre kiterjedő alakformáló program. Az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak a gyakorlatok és a programok. A gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.

Az órák időtartama: 50 perc

Aquafitness

A vízi torna lényege a sekély vízben végzett tornagyakorlatok. Ez egyfajta ellenállásos edzés, ahol a víz ellenállását használjuk az izommunka fokozására.

Az aquatornát elsősorban gyógyászati keretek között alkalmazták. Nagy gondot jelentett, hogy sokan beiratkoztak ugyan szárazföldi fitness termekbe, de néhány edzés után rájöttek, hogy bizonyos gyakorlatokat nem tudnak elvégezni az ízületi és gerincbántalmakban szenvedők. A fitness túl megerőltetőnek bizonyult az idősebb korosztály tagjai számára, a túlsúlyos emberek ízületei pedig gyakran nem bírták a terhelést. A víz felhajtóereje leveszi a terhelést az ízületekről, ezzel kímélve a testet a túlzott terheléstől.

A vízi gyógytorna gyakorlataiból kidolgozták a medencében végezhető fitness gyakorlatokat a nagyközönség és minden korosztály számára.

Az órák időtartama: 50 perc

Gerinctorna

A gerinctorna foglalkozásokon célzott gyakorlatokkal erősítjük meg a gerincet tartó izmokat, miközben figyelmet fordítunk a helyes testtartás kialakítására.

A testtartást a gerinc és a körülötte húzódó izmok állapota határozza meg. Amikor az izmok erőegyensúlya felborul, jelentkeznek a különböző hát- és derékfájdalmak, kialakulhatnak gerincferdülések és tartás hibák. A gerinc és a medence körüli izmok állapotának rendezése segít visszaszerezni a mozgás, a mindennapi élet könnyedségét és a test rugalmasságát. A mozgásszegény életmód erősíti a városi, irodai, volán mögötti életmód negatív hatásait. Ezek a hatások nem csak a mozgató szervrendszerben jelentkeznek, de ugyanígy hatással vannak az állóképességre, a hangulatra és a mindennapi életvezetésre is. A gerinctorna foglalkozásokon célzott gyakorlatokkal erősítjük meg a gerincet, tartó-mozgató izmokat, miközben figyelmet fordítunk a helyes testtartás kialakítására. Testünk átmozgatásával erősítjük immunrendszerünket, és kidolgozzuk a nap során felhalmozódott feszültségeket. A mozgások tudatosításával megtanuljuk gazdaságosan használni testünket, és növekedik a koncentráló képesség is.

Az órák időtartama: 50 perc

 

Az órarendért kattintson IDE

Ugrás az oldal tetejére